اسپیکر فلش خور بزرگ | باند بلوتوثی ارزان قیمت

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

POWER SOUND

رسانه تصویری

اسپیکر بلوتوثی و فلش خور با کیفیت صدای حرفه ای

شاید شما هم تجربه ناموفقی در خرید اسپیکر مهمانی یا اسپیکر خانگی بزرگ داشته باشید. یا در بین اطرافیانتان افرادی را مشاهده کنید که پس از خرید باند بزرگ بلوتوثی یا اسپیکر فلش خور خانگی برای مهمانی ها و مجالس خود از انتخابشان پشیمان شده باشند. اگر شما هم با اسپیکرهایی مواجه شده اید که علی رغم هزینه زیاد پاسخ‌گوی نیازتان نبوده یا پس از چند بار استفاده سنگین در مجالس و مهمانی ها از بین رفته اند، پس لازم است در معیارهای انتخاب خود تجدید نظر کرده و به سراغ مدل هایی از باند بزرگ بلوتوثی و فلش خور بروید که قادر به تحمل فشارهای صوتی بالا، آن هم به دفعات و برای مدتی طولانی باشند.
باند اکتیو پاورساند P725A یک باند بزرگ بلوتوثی است که اگرچه برای استفاده در سیستم های صوتی حرفه ای طراحی شده اما قیمت مناسب و کارایی آن باعث شده تا کاربران خانگی نیز از این بلندگو استفاده کنند.               

باند اکتیو پاور ساند، ارزان قیمت و قدرتمند

اسپیکر P725A از محصولات پرطرفدار شرکت Power Sound است. این اسپیکر اکتیو 15 اینچی از طراحی تمام توری که طی سال‌های اخیر بین برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی و مشتریان آنها محبوبیت زیادی یافته است، بهره می‌برد. در این مدل از طراحی، یک توری سرتاسری جلوی بلندگو را احاطه کرده و استفاده از فوم آکوستیک زیر توری باعث شده تا اسپیکر جلوه‌ای بسیار حرفه‌ای و زیبا پیدا کند. جنس بدنۀ این بلندگو از پلی‌پروپیلن است.
به واسطۀ سبک طراحی و به‌کارگیری شبکه‌هایی داخل جعبۀ اسپیکر در عین سبکی از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین برای این اسپیکر سه دستگیره جهت حمل هرچه آسان‌تر در نظر گرفته شده است. این بلندگوی اکتیو جهت تولید صدای رسا و در عین حال باکیفیت از ووفر 15 اینچ پرقدرت 350 وات با قطر سیم پیچ 2.5 اینچ بهره می‌برد. همچنین برای پخش فرکانس‌های میانی و بالا مجهز به درایور تیوتر فشرده‌کنندۀ صدای 1.5 اینچ است.

مزایای خرید باند پاور ساند P725A

- باند بزرگ بلوتوثی و فلش خور
- مناسب استفاده های حرفه ای و خانگی
- قابل استفاده برای باشگاه، رستوران، هیئت، مهمانی، مجالس، عروسی و...
- دارای ووفر 15 اینچی
- حداکثر توان 1000 وات، توان پیوسته 350 وات

- بهره مند از فناوری Bi-amp در آمپلی فایر داخلی
- پشتیبانی از پخش صدا از روی فلش، کارت حافظه یا از طریق بلوتوث
- دارای ورودی میکروفن
- امکان پخش صدا از روی کامپیوتر و موبایل
- قابل آویزان کردن از سقف
- امکان استفاده به عنوان بلندگوی مانیتورینگ

مقایسه پاور ساند P725A با اسپیکرهای خانگی و ایستاده

معمولا در انواع اسپیکر بلوتوثی و فلش خور خانگی از قطعات ظریف و تکنولوژی‌های ساده استفاده می‌شود. اغلب سیستم‌های صوتی خانگی بسیار گران قیمت بیشتر به تفکیک صدا و کیفیت پخش می‌پردازند تا دوام و بلندی صدا، چرا که طراحی آنها با هدف استفاده سبک در منزل و دیدن فیلم و موسیقی صورت می‌گیرد. این در حالی است که بلندگوهای حرفه‌ای و PA جهت استفاده‌های مستمر و تحت فشار طراحی و ساخته می‌شوند و در طراحی آنها از درایور‌های مناسب این نوع کاربری استفاده می‌گردد.  
برای مثال قطر سیم پیچ اسپیکر‌های حرفه‌ای 2 تا 4 اینچ است ولی در اغلب مدل های اسپیکر خانگی مقدار این مشخصه کمتر از 1 اینچ است. در خصوص تیوتر‌ها نیز در داخل HORN سیستم‌های حرفه‌ای از compression driver استفاده می‌شود که این موضوع باعث بازتولید بسیار زیاد صدا شده و در عین حال دوام آن را افزایش می‌دهد. اما در سیستم‌های خانگی تیوتر‌های دام ساده به کار برده می‌شود.
در واقع اگر می خواهید بدانید چرا حتی یک اسپیکر خانگی بزرگ نیز پس از مدتی استفاده با صدای بلند، با افت کیفیت مواجه می شود، علت آن به همین مورد یعنی ساختار داخلی و نوع قطعات به کار رفته در آنها باز می گردد.

تفاوت بعدی باند اکتیو پاورساند P725A با مدل های مشابه اسپیکر خانگی این است که در مدل های خانگی روی امکانات جانبی و سرگرم کننده تمرکز می شود مانند نورپردازی، ورودی های مختلف، دی‌جی پد، پایه چرخ دار، دسته تلسکوپی و...، در حالی که پاورساند P725A به عنوان یک باند صنعتی و حرفه ای فاقد این نوع امکانات است. شاید یک اسپیکر فلش خور و بلوتوثی خانگی امکانات متنوعی نظیر لایت شو (نورپردازی)، پایه چرخ دار، دستبند و ... داشته باشد اما این لزوما به معنی توانایی آن برای تحمل فشارهای صوتی بالا نیست.

برتری باند پاور ساند P725A بر مدل های مشابه اسپیکر خانگی بزرگ

اغلب افراد هنگامی که از اسپیکر فلش خور خانگی خود در مجالس و مراسم‌های مختلف از قبیل مهمانی، تولد، جشن و پایکوبی استفاده می‌کنند، متوجه می‌شوند پس از هر بار استفاده، کیفیت و قدرت سیستم صوتی‌شان افت پیدا کرده است. به مرور زمان اسپیکر و باند خانگی ایشان خراب شده و یک روز می‌رسد که دیگر کار نمی‌کند. حال تصور کنید برای این سیستم صوتی هزینه زیادی هم صرف کرده و یا سیستمی بسیار خاص و سفارشی داشته باشند. بنابراین آنچه که به طور معمول به اسم اسپیکر فلش خور یا باند بلوتوثی خانگی شناخته می شود، برای گرفتن مهمانی و تولید صداهای بلند و پرحجم در طولانی مدت مناسب نیست و تنها می‌توان جهت استفاده‌های ساده و سبک روی آنها حساب باز کرد.
باند اکتیو پاورساند P725A صدایی با کیفیت بالا برای شما فراهم کرده و تا مدت ها کارایی خواهد داشت. قیمت این باند بزرگ بلوتوثی بسیار پایین تر از اسپیکرهای خانگی پارتی باکس جی بی ال یا محصولات سونی با توان مشابه است. بنابراین اگر صدای بلند و باکیفیت، دوام و ماندگاری بالا و قیمت مناسب در مقایسه با امکانات جانبی اسپیکرهای بلوتوثی خانگی برایتان  اهمیت دارد، می توانید روی P725A حساب کنید.

از طرف دیگر در صورتی که پاورساند P725A نیاز به تعمیرات پیدا کند، قطعات آن به راحتی و با هزینه پایین تری در مقایسه با اسپیکرهای خانگی بزرگ مشابه پیدا می شود. همچنین تعمیرکاران بیشتری برای آن وجود دارد.

به طور کلی باند بزرگ P725A در مقایسه با اسپیکرهای خانگی و بلندگوهای ایستاده چینی نظیر میکرولب کیفیت صدا و دوام بالاتری داشته و در نسبت با محصولات مشابه برندهای معتبری مانند JBL و سونی از قیمت بسیار ارزان و مناسب تری برخوردار است.

راهنمای پنل پشتی پاور ساند P725A

بلندگوهای اکتیو همچون پاور ساند P725A برای افرادی مناسب‌اند که تمایل ندارند برای سیستم‌های PA خود یک یا چند آمپلی فایر اختصاصی تهیه کنند؛ زیرا آمپلی فایرها به‌طور مستقیم و بی‌واسطه در جعبۀ این بلندگوها جای گرفته‌اند.
این اسپیکر دارای سه ورودی مجزا، یک اکولایزر دو باندی و یک خروجی است. ورودی اول مربوط به پخش‌کنندۀ موسیقی است که از طریق بلوتوث، فلش مموری و یا کارت حافظه SD صدا را دریافت کرده و دارای قابلیت جلو و عقب کردن آهنگ، تغییر مود و اکولایزر و حالت پخش است.

ورودی دوم امکان اتصال میکروفن باسیم و بی‌سیم و دستگاه‌هایline level مانند کیبورد، پیانو، گیتار و ... را فراهم می‌کند.
ورودی سوم نیز اتصال به دستگاه‌های استریو مانند لپ‌تاپ و انواع پخش‌کننده‌های موسیقی مانند موبایل را مقدور می‌سازد.
هر سه ورودی دستگاه دارای ولوم کنترل جدا هستند و شما می‌توانید سطح صدای هر یک از کانال‌ها را به صورت مجزا تنظیم نمایید.

این اسپیکر از یک ولوم کنترل مرکزی جهت تنظیم صدای اصلی اسپیکر و سه کانال ورودی برخوردار است که از طریق آن می‌توانید صدای هر سه کانال را با هم زیاد و کم کنید.
نمایشگر Limit تعبیه‌شده روی پاور ساند P725A وظیفه دارد به شما نمایش دهد که چه زمانی بلندگو به لیمیت رسیده و دیگر قادر به تولید صدایی بیشتر از آن نیست.
خروجی اسپیکر می‌تواند یک خروجی تقویت نشده از صدای تولید شده از میکسر اسپیکر به شما جهت اتصال به بلندگو‌ها و یا دستگاه‌های صوتی دیگر بدهد.

حالت های نصب باند فلش خور پاور ساند P725A

در سه حالت می توانید باند بزرگ بلوتوثی P725A را به کار بگیرید. این اسپیکر را می‌توانید به عنوان بلندگوی مانیتورینگ و به صورت خوابیده روی زمین و یا ایستاده روی پایه استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که در موارد خاص بتوانید بلندگو را با سیم بکسل و اتصالات متناسب از سقف و پایه آویزان کنید.

برخورداری از فناوری بی امپ

این بلندگو از تکنولوژی Bi-amp در سیستم آمپلی فایر خود بهره‌مند است، به این صورت که برای تنظیم صدای ووفر و تیوتر خود از دو آمپلی فایر مجزا و متناسب با هر یک از درایور‌های بلندگو بهره می‌برد. یک آمپلی فایر کلاس D برای ووفر و یک آمپلی فایر کلاس A/B برای کیفیت هرچه بیشتر صدای تیوتر.

کاربردهای باند P725A

بلندگوی پاور ساند P725A یک اسپیکر اکتیو حرفه ای و ارزان قیمت است که می توان آن را در مکان ها، شرایط و موقعیت های گوناگون مورداستفاده قرار داد. بنابراین اگر به دنبال یک باند فلش خور بلوتوث دار و حرفه ای هستید، می توانید رو این باند بزرگ حساب کنید.

درایور فشرده‌سازی (Compression Driver) چیست؟

درایور فشرده‌سازی یک بلندگوی تخصصی دیافراگم کوچک است که صدا را در یک بلندگوی هورن تولید می‌کند. یک هورن آکوستیک با دهانه‌ای گشاد که برای انتشار مؤثر صدا در محیط طراحی شده است.
منظور از «فشرده‌سازی» این است که مساحت دیافراگم درایور فوق از دهانه ورودی هورن بزرگتر در نظر گرفته می‌شود تا فشار صوتی بالایی ایجاد شود. بازدهی هورن‌هایی که از درایور فشرده‌سازی برخوردارند، تقریبا 10 برابر هورن‌های مخروطی است که صدا را ‌به‌طور مستقیم منتشر می‌کنند.

از درایورهای فشرده‌سازی ‌به‌عنوان درایورهای میدرنج یا تیوتر در بلندگوهای قوی سیستم‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود.
یک درایور فشرده‌سازی (Compression Driver) مانند A همچون بخشی از یک بلندگوی هورن مانند B به این شکل عمل می کند. درایور A شامل یک دیافراگم فلزی است که توسط جریان سیگنال صوتی در سیم‌پیچ (به رنگ قرمز) بین قطب‌های یک آهنربای استوانه‌ای (به رنگ سبز) ارتعاش می‌یابد. سپس امواج صوتی از طریق هورن آکوستیک یا همان B در محیط منتشر می‌شوند.

وات سیستم‌های حرفه ای

حداکثر توان اسپیکر P725A معادل 1000 وات است. فراموش نکنید که هنگام انتخاب و خرید اسپیکر توان میانگین و حداکثر توان را اشتباه نگیرید. توان میانگین یا جذر میانگین مربعات (RMS)، به مقدار توانی که اسپیکر می‌تواند به صورت پیوسته مدیریت کند، اشاره دارد. مقدار مدیریت توان یا پیک، به حداکثر توانی که اسپیکر قادر به استفاده در بازه‌های ناگهانی و کوتاه است، اشاره می‌کند. برای مثال، اسپیکری که 30 وات RMS دارد اما پیک آن 60 وات است، می‌تواند به راحتی با 30 وات توان پیوسته کار کند و در موارد افزایش ناگهانی، تا 60 وات را نیز مدیریت خواهد کرد.
بسیاری از سازندگان بلندگو هر دو عدد را دربارۀ محصولشان اعلام می‌کنند. هر دو عدد اهمیت خاص خود را دارند.

شاید آمپلی شما 50 وات پیوسته (یا RMS) باشد اما وقتی ولوم را تا انتها بالا ببرید بتواند تا پیک 150 وات نیز برسد، بنابراین باید اسپیکر یا اسپیکرهایی را انتخاب کنید که بتوانند این توان‌ها را مدیریت کنند.

SPL – حساسیت اسپیکر و بلندگو چیست؟

اسپیکر P725A دارای حداکثر حساسیتی معادل 128 دسی بل است. حساسیت اسپیکر تقریباً به شما نشان می‌دهد که میزان فشار صدایی (SPL) که اسپیکر می‌تواند از سیگنال 1 وات در فاصلۀ 1 متری تولید کند، چقدر است. علت استفاده از کلمۀ «تقریباً» در جملۀ بالا این است که پاسخ فرکانس بر روی حساسیت اثرگذار است. با افت پاسخ فرکانس در کرانه‌های بالا و پایین، حساسیت نیز افت می‌کند. پس هرچه به سمت پایین‌ترین فرکانس‌ها و بالاترین فرکانس‌هایی که اسپیکر می‌تواند تولید کند حرکت کنیم، حساسیت نیز به همان نسبت افت می‌کند.

بلندگوها و درایورها؟ ووفر و تیوتر دقیقا چه کاری انجام می‌دهند؟

بلندگوها برای بازتولید محدوده‌های فرکانسی مشخص طراحی شده‌اند. بلندگوهای اصطلاحا «فول رنج» معمولا شامل یک ووفر و یک تیوتر بوده و به سیستم ۲way موسومند. در برخی بلندگوهای PA یک درایور mid-range نیز وجود دارد؛ لذا این گروه از بلندگوها، سیستم‌های ۳way نامیده می‌ شوند.
انواع بلندگوهای موجود در سیستم ‌های صوتی و مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:
Woofer: کار این بلندگو بازتولید فرکانس‌های پایین و درایور آن از نوع مخروطی ۱۰ تا ۱۸ اینچی است. محدوده فرکانسی: معمولا زیر ۵۰۰ هرتز
Mid-range: کار این بلندگو بازتولید فرکانس‌های میانی و درایور آن در برخی موارد از نوع مخروطی ۵ تا ۱۲ اینچی و در برخی موارد یک درایور متراکم ۲/۱-2 تا ۴ اینچی نصب شده روی شیپور (horn) است. محدوده فرکانسی: معمولا بین ۲۰۰ هرتز تا ۳ کیلوهرتز
Tweeter: کار این بلندگو بازتولید فرکانس‌های بالا و درایور آن از نوع مخروطی ۱-۲ اینچی یا درایور متراکم ۱ تا ۴ اینچی است.
محدوده فرکانسی: معمولا بین ۲ کیلوهرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
ساب ووفر: کار این بلندگو بازتولید پایین‌‌ترین فرکانس‌‌ها و درایور آن از نوع مخروطی ۱۵-۲۴ اینچی است.
محدوده فرکانسی: به ندرت بالاتر از ۳۰۰ هرتز و معمولا در حدود ۳۰ هرتز یا پایین‌تر

جمع‌بندی

اسپیکر فلش خور بزرگ پاور ساند P725A اسپیکری زیبا و بادوام است که رضایت کاربران حرفه‌ای و خانگی را تأمین می‌کند. این بلندگوی اکتیو با اتکا به ووفر 15 اینچ پرقدرت 350 وات خود صدایی رسا و باکیفیت در اختیار شما می‌گذارد که این به معنی پخش مطلوب فرکانس‌های پایین است. از این رو اسپیکر P725A را می‌توان در شرایط و موقعیت‌های گوناگون اعم از سالن‌ها و تالارها، مجالس، صحنه نمایش، مهمانی ها و ... مورد استفاده قرار داد. 

قابلیت‌های باند پاور ساند P725A در مقایسه با قیمت آن راضی‌کننده است. در واقع این باند بلوتوثی بزرگ به عنوان یک باند مجلسی، هیئتی یا عروسی قیمت مناسبی دارد. برای بسیاری از کاربری‌ها و استفاده‌ها نیازی به خرید اسپیکرهای گران قیمت نیست و اسپیکرهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای چون پاور ساند P725A نیز به‌خوبی می‌توانند صدایی مطلوب و موردپسند را فراهم آورند. در نتیجه حتی آن دسته از کاربران خانگی نیز که به  دنبال بالاترین کیفیت صدا برای مجالس و مهمانی های خود هستند، می توانند به جای خرید مدل های گران قیمت پارتی باکس یا نمونه های دیگر از P725A همچون اسپیکر خانگی بزرگ بهره ببرند. ضمن اینکه باید
بهره‌مندی از تکنولوژی Bi-amp در آمپلی فایر داخلی،
امکان پخش فایل‌های صوتی از روی فلش و کارت SD یا از طریق بلوتوث،
امکان اتصال میکروفن،
قابلیت عقب و جلو بردن آهنگ،
امکان اتصال به لپ‌تاپ و گوشی موبایل،
امکان آویزان کردن از سقف و ... را نیز به قیمت ارزان و مناسب این اسپیکر فلش خور و بلوتوثی بزرگ اضافه کرد.

اگر سوال خاصی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. دیجی صدا همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره‌های لازم به علاقمندان حوزه صدا و موسیقی است.

اکتیو
15
1.5
1000
کنون/XLR
42Hz – 20kHz
128
90
60

خرید باند و اسپیکر اکتیو برای چه کسانی مناسب است؟

انواع باند از نظر طراحی و ساختار داخلی به باند اکتیو و پسیو، ساب ووفر و مانیتور روی صحنه تقسیم می شوند. اگرچه شما هنگام جستجو برای خرید باند و اسپیکر با اصطلاحاتی چون باند بزرگ، اسپیکر کوچک، باند شارژی فلش خور، باند اکتیو بلوتوثی، بلندگوی خانگی، باند بلوتوثی رم و فلش خور، اسپیکر پرتابل فلش خور، باند پرتابل بلوتوثی، اسپیکر بی سیم و مانند اینها مواجه می شوید، اما به طورکلی باندهایی که برای اجرای زنده و برگزاری مراسم جهت استفاده های مختلف تجاری، اداری، خانگی به کار می روند، به دو دسته کلی اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب و خرید باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از این دو نوع داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند اکتیو، ویژگی ها، مزایا، کاربردها، انواع و برندهای معروف سازندۀ آن می پردازیم.باند و ساب ووفر اکتیو


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1400/10/06 امین یوسف زاده

سلام.آیا واقعاً کیفیت و وضوح و قدرت صداش در حد jbl 615 هست؟؟؟؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
بله وضوح صدای خوبی داره و قدرت حتی از 615 هم بیشتر است.

1400/11/16 میلاد انتصامی

سلام وقت بخیر خروجی باند هم داره اگه بخوایم یه باند دیگه بهش اضافه کنیم ؟؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
فقط قابلیت اتصال بلندگو اکتیو را دارد.

1400/12/23 علیرضا فرجیان

سلام وقتتون بخیر
این بلندگو فقط با برق کار میکنه؟ یا اینکه شارژی هم هست ...ممنون

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
این بلندگو فقط با برق کار میکند.

1401/02/02 داود رضایی

ایا باند پسیو همین مدل هم هست ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
خیر این برند فقط شامل بلندگو اکتیو است.

1401/10/05 حامد زمان زاده

اکو نداره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
اکو و افکت مربوط به میکسر می باشد و بلندگوهای حرفه ای فاقد این امکانات است.

1401/11/07 Reza Diba

سلام وقت بخیر من اگر بخوام 3 تا از این باند بخرم هر سه تا رو میشه با بلوتوث بههم متصل کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
خیر. از طریق بلوتوث یا فلش یا هر وسیله دیگری به یکی از بلندگوها متصل میشین و صدا به کمک کابل به بلندگوهای دیگر منتقل میشود.

1401/11/07 Reza Diba

سوال دومم اینکه برای سالن 380 متری چه باند بلوتوثی رو پیشنهاد میدید که هم بیس خوبی داشته باشه هم به هم دیگه متصل بشه؟

پاسخ دیجی صدا:
با توجه به ابعاد فضا 4 عدد از همین مدل کفایت میکند. اگر نیاز به بیس بیشتر و قوی تر دارین میتونید ساب ووفر اکتیو به سیستم اضافه کنید.

1401/12/11 میلاد رضایی

سلام خسته نباشید:این مدل بلندگوهای اکتیو همچون P725A که قیمت ۲۲میلیون می باشد تعداد بلندگو ۱عدد می باشد یا جفت می باشد چون اطلاعاتی در مورد تعداد نمی باشد.

پاسخ دیجی صدا:
سلام
قیمت برای هر عدد می باشد.

1402/01/22 e s

سلام ببخشید وزن این اسپیکر چقدر هست و اینکه عمر مفید این اسپیکر یک سال میشه؟یا کمتر چطوریه

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
وزن بلندگو حدود 17 کیلوگرم است و عمر مفید هر دستگاهیی به طرز استفاده کاربر از وسیله بستگی دارد. این بلندگو صنعتی بوده و اینجوری نیست که زود خراب شود.

1402/01/30 فریبرز ناظری

سلام و خسته نباشید.
خیلی راضی هستم از خریدم هم از لحاظ قیمت مناسب وهم کیفیت خیلی بالای بیس و وضوح صدا
بلندگو ظرف سه روز بندرعباس بدستم رسید
تشکر میکنم از گروه دیجی صدا.

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.

1402/02/31 ابوالفضل ایران منش

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم از نظر کیفیت و پرتاب صدا به یاماها msr400 میرسه
بعد سفارش بدیم کی میرسه دستمون.

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله به نظرم با MSR400 قابل مقایسه است اما پرتاب صدای بیشتری دارد. زمان تحویل کالا بستگی به فاصله شما از ما دارد اما حدودا 3 تا 4 روز است.

1402/03/22 کوروش

سلام. این باند برای فضای 200متر و بیشتر مناسبه

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بسته به نوع کاربری شما میباشد و به طور قطع نمیتوان پاسخ داد.

1402/04/11 محمد

سلام توان مداوم این باند چند هست ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
توان مداوم این بلندگو 350 وات است.

1402/05/02 علی

سلام خسته نباشید من توی یک فروشگاهی همین برند پاور ساند رو دیدم پشت دستگاه نوشته بود P725A MKII میخواستم بپرسم فرقش با اینی که شما دارین چیه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
فرقی نداره قربان و هر دو محصول یکی است و محصول عرضه شده در سایت هم P725A MKII میباشد.

1402/07/03 شاهین انصاری

سلام...وقت بخیر...
این مدل باند برلی اجاره خوبه....؟
این باند مناسب هست واسه این داستان؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
به واسطه پشتیبانی از فلش و بلوتوث و همچنین کیفیت و دوام بالا برای اجاره میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

1402/11/28 حامد بابایی

شارژی هستش؟چند ساعت شارژ نگه میداره

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
این بلندگو حرفه ای و صنعتی است و شارژی نیست

تشکر میکنم از گروه دیجی صدا
بلندگو از لحاظ امکانات،وضوح صدا و بیس کیفیت خیلی بالایی برخورداره حتما پیشنهاد میدم به دوستانی که میخوان یه بلندگو با قیمت مناسب خریداری کنن.

باسلام.یک جفت ازاین باندروخریدم.ازلحاظ تفکیک وبیس وبلندی صدا کیفیت خوبی داره.باتشکرازگروه متعهددیجی صدا وخصوصاجناب اقای محمدی عزیز

بلندگو خیلی خوبیه و بیس هم عالی میزنه و واقعا راضی هستم از خریدم

از هر لحاظ نسبت به قیمتش بسیار عالی،

صدای گرم و خوبی داره و صدا به هیچ عنوان ول نیست و همه چیز قابل کنترل و به اندازه است.

بسی لذت بردم از صدای دلنشین و با کیفیت این بلندگو و عیدم رو ساخت. ممنون از بچه های دیجی صدا

صدایی با وضوح بالا و دل نشین و بیسی خوش صدا که رو مخ نیست و در کل عالی. حتما پیشنهاد میشه

واقعا صدای خوبی داره فقط کاش دست دست نمیکردم و زودتر میخریدم که ارزون تر خرید میکردم

عجب باند فوق‌العاده‌ایه واقعا. خیلی از خریدم راضی‌ام.
معمولا واسه خریدهام نظری نمیدم. اما دلم نیومد چیزی ننویسم. چون خودم هم با توجه به نظراتی که در مورد این محصول داده شده بود تصمیم به خرید گرفتم، گفتم شاید بتونم اینجوری به یه آدم دیگه مث خودم که دنبال یه خرید خوبه کمکی کنم.
نسبت به قیمتش واقعا خیلی با کیفیته. چیزی از برندهای معروف کم نداره. الکی پول برندای پر سر و صدا رو ندید.

نسبت یه قیمت خوبه و قابل قبول

کیفیت و قدرت خیلی خوبی داره و پارتی باکس های جی بی ال اصلا قابل مقایسه با این بلندگو نیستند. به راحتی با بلوتوث کانکت میشه و از هر فلشی هم پشتیبانی میکنه

دوستان به نظر میرسه که خوبه

قیافه و صدا و سازگاری مناسبی با بلتوث داره. تشکر از آقای محمدی بابت مشاوره و تست باندهای مختلف.

وحشتناک صداش خوبه و برای مهمونی و دورهمی عالی

کیفیت 20 صدا 20 بیس 20 پرتاب 20 قیمت 15
کاش ارزون تر بودی عزیزم میتونستم تعداد بیشتری ازت بخرم

حلال دیجی صدا باشه. اسپیکر خوبیه

اول میخواستم پارتی باکس 300 جی بی ال بخرم و بعد از مشاوره و مقایسه هر دو کالا در دیجی صدا دیدم که کامل اشتباه میکردم و اصلا قابل مقایسه نبودن با هم. قدرت و پرتاب صدا و بیس 725 بی نظیره واقعا در برابر پارتی باکس. جا داره تشکر کنم از آقای محمدی واقعا بابت مشاوره فنی، دقیق و عالیشون.

اسپیکر خوش صدایی است و برای مراسم های دورهمی با یکی دو جور ساز کاملا جواب میده و حتی بیش از انتظاره.

پخش خوبی داره و به نسبت قیمت ارزش خرید داره واقعا

سلام خدمت خوانندگان این کامنت و تبریک سال نو
به جرات میتونم بگم یکی از بهترین بلندگوهای فلش خور داخل بازار است. من دو تا قبل از 725 که خریدم داشتم و واقعا این بلندگو به هیچ وجه قابل مقایسه با اون ها نیست حتی ظاهرش. بیس نرم و عالی پخش جزییات با کیفیت بالا و شناسایی بسیار راحت بلوتوث موبایل از مهم ترین ویژگی هاشه. در آخر هم تشکر میکنم از آقای محمدی بابت راهنمایی و مشاوره عالیشون. خداقوت به همه عزیزان دیجی صدا

کیفیت خیلی بالایی داره و واقعا نسبت به فلش خورهای مارک های دیگه یه سر و گردن بالاتره

تو آفر ویژه بلک فرایدی یک جفت تهیه کردم و بسیار راضی ام و صدا و بیس خیلی خوبی داره و بلوتوث رو هم به راحتی شناسایی میکنه

صدای خوب و قیمت مناسب نسبت به کیفیت عالی

واقعا چیزی از برندهای معروف کم نداره جز قیمت.کیفیت خیلی عالیه راحت هم بلوتوث رو شناسایی میکنه

کیفیت عالیه اما اون موقع که ما خریدیم قیمتش هم پایین تر بود اما الان با همین قیمت هم نسبت به صدایی که میده خیلی خوبه

حجم صداش نسبت به خیلی از چینی های داخل بازار بیشتره و حتی بعضی برندهای معروف

خدایی به zlx شرف داره و خیلی صداش بهتر و بیشتره

وضوح صدا و کیفیت واقعا از zlx خیلی بهتره. تشکر می کنم از آقای محمدی مدیرفروش شرکت.بسیار انسان متشخص و با کمالاتی هستند و بدون هیچ تعصبی موارد فنی را به بنده گفتند و با راهنمایی های ایشان انتخاب مناسبی داشتم.

برای یک فضای 130 تا 150 متری کامل یه دونش جواب میده و کیفیت اصلا نمیکنه بعد از چند ساعت

خیلی راحت بلوتوث رو شناسایی کرد و وصل شد و کیفیت هم قابل قبوله.از zlx چیزی کم نداره

کیفیت بیس و تیوتر عالیه.