آمپلی فایر یاماها YAMAHA PX5

46,800,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

رسانه تصویری

پردازش هوشمند، قدرت جدی

از زمانی که اولین آمپلی فایر شرکت یاماها با مدل P2200 در سال 1976 تولید شد تا به امروز، همواره شرکت یاماها تلاش کرده تا به بالاترین سطح ممکن در کیفیت صدا، قدرت خروجی و قابلیت اطمینان در آمپلی فایرها، چه در اجرای زنده و چه در استودیو دست پیدا کند. سری جدید آمپلی فایرهای شرکت یاماها با نام تجاری PX این سنت را ادامه می دهد و با استفاده از پردازش سیگنال دیجیتال مشهور یاماها، برای دست یابی به کیفیت صوتی بالا تولید شده است. طراحی و ساخت با استفاده از بهترین متریال ممکن و دوام فوق العاده و ارائه حداکثر توان خروجی به بلندگو و هم زمان پردازش بهینه سازی محافظت از بلندگو از نکات مهم در آمپلی فایر های سری PX می باشد. این سری از آمپلی فایرها از نوع Class-D هستند که آن را مناسب استفاده در اجرای زنده یا محیط های نصب دائم می کند.


طراحی قدرتمند و کارآمد

آمپلی فایرهای سری PX مجهز به یک موتور Class-D جدید می باشند که تمام عملکردهای آن تحت نظر یک تراشه LSi انجام می شود و ازتکنولوژی PLL برای کنترل مشخصات استفاده می کند که نتیجه آن دست یابس به کیفیت صدایی چشمگیر و قدرت بالا می باشد و قابلیت اطمینان بیشتر شده است. ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و یک فرآیند انتخاب اجزای پیشرفته، باعث تولید یک آمپلی فایر کارآمد با Noise (سر و صدای اضافی) کم،ویژگی های حفاظت قابل اطمینان و بالاتر از همه، کیفیت صدای عالی شده است.

DSP برای پردازش صدا و مسیرهای ورودی و خروجی

حالت آمپلی فایر به کاربر اجازه می دهد تا پیکربندی سیستم را بدون مشکل، با انتخاب مسیرهای ورودی و خروجی انجام دهد. 15 نوع الگوی متفاوت از DSP داخلی آمپلی فایر قابل انتخاب است.
Input routing :Dual/Parallel/Single/SUM
Speaker System Structure :FULL+FULL/SUB+SUB/FULL+SUB/Bi-Amp/Boost Full/Boost Sub

پردازش سیگنال پیشرفته

آمپلی فایرهای سری PX مجهز به Crossover ، Filters ، Delay ، Limiter و PEQ برای ارائه یک عملکرد استاندارد هستند که راه اندازی سریع و آسان آن از طریق صفحه نمایش آمپلی فایر بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی اضافی امکان پذیر است. تمام مدل های سری PX دارای پردازشگر داینامیک چند باندی و هوشمند D-CONTOUR هستند که به کاربر اجازه می دهد، به وضوح و صدای دلخواه در بلندگوهای اصلی یا مانیتور دست پیدا کنید.

راه اندازی آسان

کاربران معمولا در سطوح مختلف تجربی کار با تجهیزات صوتی قرار دارند، اما آمپلی فایرهای سری PX هر دو حالت پایه و پیشرفته را ارائه می دهد و این امکان را می دهد تا حتی کاربران بی تجربه به راحتی پیکربندی سیستم مورد نیاز خود را انجام دهند و کاربران با تجربه از کنترل دقیق بر روی هر جنبه ای از صدای خود بهره ببرند. تمام مدل ها دارای 8 پری ست از پیش تنظیم شده برای کاهش زمان تنظیم است که می تواند بر روی یک کارت حافظه USB ذخیره و به یک آمپلی فایر دیگر از سری PX منتقل شود.

اتصال انعطاف پذیر و ساخت با دوام

آمپلی فایرهای سری PX مجهز به هر دو نوع ورودی XLR و TRS هستند و در بخش خروجی بلندگو از کانکتورهای اسپیکون و Phone پشتیبانی می کند که این امر انعطاف پذیری خاصی برای انواع تنظیمات و استفاده در مکان های گوناگون را فراهم می کند. این آمپلی فایرها به لطف شاسی و بدنه محکم خود از دوام بالایی برخوردار بوده و به دلیل وزن بسیار کم خود، قابلیت حمل و نقل را آسان می کند.

پیکربندی هوشمند

این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد که تنظیمات بلندگو را بهینه سازی و پیکربندی با سیستم مطابقت داشته باشد و به سادگی فیلتر و یا کراس اور مناسب برای هر بلندگو را انتخاب کنید و از این طریق در وقت خود نیز صرفه جویی کنید. پری ست های مختلف از مدل های متفاوت بلندگوهای شرکت یاماها از جمله سری CBR ، CLUB و سری های نصبی VXS/VXC بر روی این آمپلی فایر تعیف شده است و این امکان را می دهد که تنظیمات خود از جمله مسیریابی، حساسیت ورودی و Gain و اهم بلندگو ها را مشخص کنید. به این مجموعه پری ست ها در آینده موارد جدیدی اضافه خواهد شد و همچنین قابلیت به روز رسانی نیز دارند.

2 یونیت
2 کانال
اسپیکون
کنون/XLR
Class D
500 وات
800 وات
500 وات
1200 وات

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

راهنمای خرید پاور آمپلی فایر

سبک موسیقی یا اندازه محل برگزاری هر چه که باشد، هر جا با تقویت صدا سروکار داشته باشیم، بلندگوها و آمپلی فایرها کار دشوار تبدیل و تقویت سینگالهای صوتی به امواج صوتی را انجام می‌دهند و وظیفه پاور آمپلی فایرها جزء سخت‌ترین کارها می باشد. آنها باید خروجی ضعیف سازها، میکروفن‌ها و دیگر منابع را دریافت کرده و ولتاژ را به مقدار چشمگیری برای تغذیه بلندگوهای عمومی و مانیتورهای صحنه افزایش دهند.

در این راهنما با پرداختن به مشخصات و ویژگی‌های اساسی که با آنها روبرو خواهید شد و تبیین مفهوم آنها با استفاده از اصطلاحات دنیای واقعی، شما را در ساده‌سازی جستجوی آمپلی فایر مورد نظر خود یاری خواهیم کرد. همچنین آمپلی فایرهای منطبق با بلندگوهای شما و نیز انتخاب‌های موجود برای کانکتورهای مربوطه را بررسی خواهیم کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :