میکسر ساند کرافت Soundcraft Signature 12

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SOUNDCRAFT

رسانه تصویری

در تمام میکسرهای سری Signature شرکت ساندکرفت می توان از نرم افزار Abelton Live10 Lite استفاده کرد. محیط کاری این نرم افزار سریع، انعطاف پذیر و پویا می باشد و از سازهای مختلف، صداها و افکت های مختلف برای ضبط و میکس تشکیل شده است. این نرم افزار تمام آن چیزی که برای به وجود آوردن، تولید کردن و انجام دادن می خواهید در اختیار شما می گذارد.

بر هیچ کس پوشیده نیست که صدای خوب از طریق پری امپ های با کیفیت و خوب شروع می شود. پری امپ میکروفن در تمام میکسرهای سری Signature شرکت ساندکرفت Ghost است که مانند تمام میکسرهای رده بالای این شرکت برای ارائه کیفیت صوتی خارق العاده و داینامیک رنج گسترده و شفافیت در سیگنال نسبت به نویز می باشد. این عامل باعث بهبود کیفیت در اجرای زنده و در استودیو می شود.

برای اینکه طبل های درام شما صدایی شفاف و عالی داشته باشند نیاز به یک اکولایزر حرفه ای می باشد. شرکت ساندکرفت از Sapphyre Assymetriv EQ برای اکولایز هر نوع صدا و ساز در موسیقی برای دست یابی به نهایت کیفیت در این میکسرها بهره برده است. در میکسرهای Signature 10&12 این اکولایزر 3 باندی است و در مدل های Signature 16&22 اکولایزر 4 باندی و دارای دو مید سوییپر می باشد.

به افکت نیاز دارید؟ افکت های شرکت Lexicon در اختیار شماست. در بخش افکت، شرکت ساندکرفت از مجموعه افکت های معروف شرکت Lexicon که شامل Reverb، Chorus، Modulation و دیگر افکت های صوتی، بر روی این میکسرها استفاده کرده است و دیگر نیازی به دستگاه های افکت جانبی نیست. از این افکت ها می توانید برای بهتر شدن تولیدات خود استفاده کنید. همچنین شرکت ساندکرفت بر روی هر کانال ورودی از لیمیترهای شرکت dbx بهره برده است.

این کنسول از ورودی های XLR برای میکروفن پشتیبانی می کند و همچنین دارای سوییچ Hi-Z می باشد که امکان ارتباط مستقیم برای سازهایی مانند گیتار، باس و دیگر ادوات موسیقی را فراهم می کند. همه میکسرهای سری Signature شامل رابط صوتی USB با 2-in/2-out می باشند که از آن می توان برای پخش پلی بک و یا ضبط استفاده کرد. همراه میکسر دانلود رایگان پلاگین Lexicon MOXL و Ableton10 Lite نیز وجود دارد.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، کیفیت ساخت این سری میکسرها بسیار بالا است. در بخش فیدر از میکسرهای معروف سری GB استفاده شده است و سوییچ Pre/Post برای هر AUX در نظر گرفته شده است. میکسرهای سری Signature از فلز درجه یک ساخته شده اند و اجزای آن از کیفیت خوبی برخوردار است و دارای منبع تغذیه داخلی است.

12
میکسر آنالوگ
8
3
2
1
اکولایزر پارامتریک- 3 باندی
3
2
USB

میکسر ساندکرافت - Sound Craft

اگر در بازار میکسرها گشتی زده باشید حتما نام میکسر ساندکرافت (Soundcraft) به گوشتان خورده است. انواع میکسر ساندکرافت در بازار ایران فروش خوبی دارد و سال هاست که متخصصان صدا از این میکسرها استفاده می کنند. یکی از دلایل این استقبال، مقرون به صرفه بودن قیمت میکسر ساندکرافت است.
میکسرها یکی از اجزای اصلی سیستم های صوتی هستند و کیفیت خروجی آنها تاثیر زیادی در یک ضبط یا اجرای بی نقص دارد. به علت تنوع و تکثر مصرف کنندگان تجهیزات صوتی، سازندگان آنها اقدام به تولید مدل های مختلف مناسب استفاده های شخصی، نیمه حرفه ای، حرفه ای و پیشرفته می کنند. انواع میکسر ساندکرافت نیز از این موضوع مستثنی نیستند و این شرکت مدل های گوناگونی را روانه بازار کرده است تا افراد بتوانند با توجه به سطح حرفه ای، هدف، نوع کاربری و بودجه ای که دارند، اقدام به خرید میکسر ساندکرافت نمایند.

پیش از خرید میکسر ساندکرافت فراموش نکنید که راهنمای جامع خرید میکسر وبلاگ دیجی صدا را نیز بخوانید. انتخاب بهترین میکسر از میان ده ها مدل از سازندگان گوناگون اگرچه دشوار است، اما شدنی است. به شرط اینکه در این باره اطلاعات کافی داشته باشید و دقیقا بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.

ساندکرافت در سال 1973 توسط یک مهندس صدا و یک طراح قطعات الکترونیکی پایه گذاری شد. این شرکت انگلیسی طراح و واردکننده (در گذشته تولیدکننده) کنسول های میکس و سایر تجهیزات حرفه ای صداست. ساندکرافت زیرمجموعه هولدینگ صنایع بین المللی هارمن است (Harman) که مالکیت آن در اختیار شرکت کره ای سامسونگ قرار دارد. به عنوان زیرمجموعه هارمن، ساندکرافت این امکان را دارد تا از فناوری های سایر کمپانی های زیرمجموعه هارمن همچون   AKG، BSS، Lexicon، JBL، Crown و ... نیز سود ببرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :