آمپلی فایر وارفیدل WHARFEDALE CPD2600

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

آمپلی فایرهای سری CPD را می توان در حالت های مختلف از جمله Stereo ، Parallel و Bridge استفاده کرد و به همین دلیل از این آمپلی فایرها در انواع برنامه ها می توان استفاده کرد. این دسته از آمپلی فایرها جزء جدیدترین تولیدات شرکت وارفیدل هستند که با نام تجاری CPD روانه بازار شده اند. کلاس این آمپلی فایرها (از CPD2600 به بالا) H می باشد که قدرت بالا و کیفیت بی نهایت را تضمین می کند.

این آمپلی فایرها برای تنظیم مقدار کلی صدا در هر کانال مجهز به دو ولوم چرخشی با دقت و حساسیت بالا برای هر کانال هستند و این کار را می توان به سرعت و به راحتی از پنل جلویی آمپلی فایر انجام داد. 8 عدد LED بر روی پنل جلویی این آمپلی فایرها قرار دارد که سهم هر کانال 4 عدد است. این LED ها شامل روشن بودن آمپلی فایر، سیگنال و Limiter و Protect می شوند و مهندسین صدا را از شرایط آمپلی فایر مطلع می سازد.
همان طور که اشاره شد آمپلی فایرهای سری CPD دارای Limiter قابل تنظیم هستند که سیگنال های بالای 8VRMS را بدون کمترین اعوجاج به بلندگو می رساند. علاوه بر این، آمپلی فایرهای سری CPD مجهز به حسگر حرارتی هستند که از آمپلی فایر در برابر جریان بیش از حد DC و Short Protect محافظت می کند.
این آمپلی فایرها را می توان به راحتی در رک صوتی نصب کرد و جنس بدنه آنها از فولاد ضد زنگ می باشد. همچنین در براکت جلویی این آمپلی فایرها فیلتر تهویه و جا به جایی هوا قرار دارد که به راحتی می توان آن را تمیز یا جایگزین کرد. باید توجه داشته باشید که فن های کثیف، بر روی عملکرد کلی آمپلی فایر تاثیر می گذارد و باعث گرمی بیش از حد آمپلی فایر می شود.

  1. LED نشان دهنده حالت Limite در آمپلی فایر که بر اثر فشار بیش از حد یه آمپلی فایر روشن می شود و با کم کردن مقدار صدا خاموش می شود.
  2. LED نشان دهنده سیگنال ورودی در آمپلی فایر.
  3. LED نشان دهنده حالت Protect در آمپلی فایر که می تواند ناشی از حرارت بالا یا اتصال در آمپلی فایر باشد.
  4. LED نشان دهنده روشن بودن آمپلی فایر.
  5. ولوم کنترل مقدار صدا.
  6. کلید خاموش و روشن کردن آمپلی فایر.
  7. فیلتر هوا که در پشت پنل جلویی تعبیه شده است که باعث جا به جایی هوا و مانع ورود گرد و غبار می شود.

  1. ورودی سیگنال آمپلی فایر که از نوع XLR  می باشد.
  2. خروجی بالانس و لینک به کانال ورودی مربوطه که برای اتصال به آمپلی فایر دیگر استفاده می شود.
  3. سوییچ تغییر حالت بین Stereo و Parallel و Bridge.
  4. سوییچ ON/OFF مربوط به Limiter.
  5. ورودی کابل اتصال به بلندگو پسیو که از نوع اسپیکون می باشد.
  6. ارت متصل به بدنه.
  7. کابل برق دستگاه که استاندارد می باشد و قابلیت جدا شدن توسط کاربر را ندارد.
  8. فیوز آمپلی فایر.

2 یونیت
2 کانال
اسپیکون
کنون/XLR
Class H
1000 وات
650 وات
2600 وات

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید پاور آمپلی فایر

سبک موسیقی یا اندازه محل برگزاری هر چه که باشد، هر جا با تقویت صدا سروکار داشته باشیم، بلندگوها و آمپلی فایرها کار دشوار تبدیل و تقویت سینگالهای صوتی به امواج صوتی را انجام می‌دهند و وظیفه پاور آمپلی فایرها جزء سخت‌ترین کارها می باشد. آنها باید خروجی ضعیف سازها، میکروفن‌ها و دیگر منابع را دریافت کرده و ولتاژ را به مقدار چشمگیری برای تغذیه بلندگوهای عمومی و مانیتورهای صحنه افزایش دهند.

در این راهنما با پرداختن به مشخصات و ویژگی‌های اساسی که با آنها روبرو خواهید شد و تبیین مفهوم آنها با استفاده از اصطلاحات دنیای واقعی، شما را در ساده‌سازی جستجوی آمپلی فایر مورد نظر خود یاری خواهیم کرد. همچنین آمپلی فایرهای منطبق با بلندگوهای شما و نیز انتخاب‌های موجود برای کانکتورهای مربوطه را بررسی خواهیم کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

قیمت و کیفیت واقعا خوبه و تو این رنج قیمت چیز دیگه نمیشه خرید

پاسخ وفا:
بله
توان خروجی 4 اهم در حالت استریو
1000 وات
توان خروجی 8 اهم در حالت استریو
650 وات
توان خروجی 4 اهم در حالت BRIDGE
2600 وات

با سلام میخواستم ببینم این پاور دو در هزار وات روی چهار اهم هستش

نسبت به قیمتش خیلی خوبه