پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA YDP143R

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

یک پیانوی دیجیتال با ده صدا، بدنه چوبی و صندلی

پیانو دیجیتال YDP-143 از سری ARIUS یک پیانوی استودیویی زیبا از تمام جوانب و یک ابزار تمرین خوب برای کسانی است که به تازگی شروع به نواختن پیانو کرده اند. در حقیقت میتوان گفت پیانوی دیجیتال «یاماها» مدل «YDP-143» به‌روزشده‌ی مدل قدیمی‌تر 142 است و در خانه یا هر محلی که به یک ساز شیک با عملکرد حرفه‌ای نیاز داشته باشید، تاچ و ظاهر واقعی یک پیانو را فراهم می‌کند.
تاکید شرکت یاماها بر حفظ ظاهر کلاسیک پیانوی دیواری، حس بسیار خوبی به انسان می دهد. بدنه‌ی چوبی خوش‌‎استیل YDP143 با پرداخت عالی و جزئیات زیبا، به هماهنگی آن با دکوراسیون منزل یا استودیوی شما کمک می‌کند و حال ‌و هوای آکوستیک‌گونه‌ی آن موجب می‌شود فراموش کنید با یک پیانوی دیجیتال اجرا می‌کنید.

حس نواختن پیانوی دیواری با استفاده از اکشن GHS

از همان اولین باری که انگشتان خود را روی کلیدهای YDP-143 قرار دهید، متوجه خواهید شد که چرا یاماها به داشتن کلاویه‌هایی با حس بسیار خوب مشهور شده است. مدل YDP-143 به 88 کلاویه‌ی چکشی درجه‌بندی‌شده‌ی استاندارد یاماها مجهز است. این کلاویه‌ها دقیقا شبیه به یک پیانوی آکوستیک در سمت نت‌های زیر، تاچی سبک‌تر دارند و به‌تدریج با حرکت به سمت نت‌های بم‌تر بر سنگینی اکشن آن‌ها افزوده می‌شود.
برای تمرین و بهره وری بیشتر، پیانوی دیجیتال YDP-143 یک Sequencer دو ترکه با ظرفیت یک آهنگ دارد تا حتی بتوانید به‌سادگی اجرا و موسیقی خود را ضبط کنید. حساسیت لمسی این کلاویه‌ها در چهار درجه‌ی مختلف قابل‌تنظیم است تا بتوانید آن‌ها را به‌خوبی با سبک و تکنیک نوازندگی خود هماهنگ کنید.

صدای مهندسی شده به کمک CFIII

پیانو YDP143 برای داشتن صدایی واقعی مجهز به موتور PureCF است. این موتور صدا، به شکلی عالی صدای پیانوی گرند کنسرتی مشهور CFIIIS یاماها را بازسازی می‌کند.
موتور صدای PureCF در کنار رزونانس دمپر طبیعی YDP143 به نت‌هایی که شما می‌نوازید، روح زندگی می‌بخشد. YDP143 علاوه بر صدای پیانوی فول کنسرت CFIIIS به نُه صدای دیگر شامل دو پیانو گرند، دو پیانوی الکتریک، هارپسیکورد، ویبرافون، ارگ کلیسایی، ارگ جز و گروه سازهای زهی مجهز است.
با امکان لایه‌بندی می‌توان ترکیب‌های متنوع جدیدی از این صداها ایجاد کرد. در زمینه‌ی افکت‌ها علاوه بر رزونانس دمپر، می‌توانید افکت Reverb و کنترل هوشمند آکوستیکIAC را هم به صدا بیفزایید. افکت Reverb به صدا طنین و عمق بخشیده و افکت IAC تعادل کامل را میان فرکانس‌های زیر و بم صدا در هر سطحی از بلندی صدا تضمین می‌کند.
سیستم صوتی YDP143 شامل دو آمپلی‌فایر 6 وات و دو اسپیکر بیضی‌شکل 12در 6 سانتی‌متر است. باید اضافه کرد تنها تفاوت مدل 143 با مدل 142 در تعداد پولیفونی آن است. در مدل قدیمی‌تر 142 از 128 صدای پولیفونی استفاده شده؛ ولی در مدل 143 صدای هم‌زمان یا پولیفونی به 192 افزایش پیدا کرده است تا بتوانید پیچیده‌ترین قطعات موسیقی مدرن را بنوازید.

ویژگی های اصلی YDP143

• کابینت چوبی به همراه صندلی چوبی که تداعی کننده ظاهر سنتی پیانو است.
• استفاده از اکشن سری GHS که مانند یک پیانوی واقعی کار می کند.
• صفحه کلید های رنگی مات که از جذب عرق و رطوبت جلوگیری می کند.
• امکان دو نوازی که صفحه کلید را به دو بخش تقسیم می کند. ( نواختن هم زمان استاد و هنرجو)
• پخش هم زمان دو صدا.
• بلندگوهای قدرتمند استریو.

135.7
42.2
81.5
38
7 اکتاو
Graded Hammer Standard
88 عدد
4 حالت
3 عدد پدال
Soft , Sostenuto , Sustain
پدال Sustain از عملکرد نیم‌پدال پشتیبانی می‌کند
+6 تا 6-
دارد
دارد
دارد
ندارد
2 عدد
2 عدد
2 عدد 6 وات
صندلی
Pure CF Sound Engine
192 پلی‌فونی
10 عدد

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :