میکسر دیجیتال الن اند هیت Allen & Heath Qu-16

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ALLEN&HEATH

16
میکسر دیجیتال
16
Parametric EQ, 28-band graphic EQ
2 x XLR (left, right), 2 x 1/4" (2 track out), 2 x 1/4" (alt out)
16
فیدر موتورایز
USB
10

میکسر دیجیتال - Digital Mixer

میکسر دیجیتال از دهه 1990 میلادی پا به عرصه صدا و موسیقی گذاشت و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد، به خصوص آنکه با رشد فناوری های دیجیتال، قابلیت ها و امکانات میکسرهای دیجیتال نیز دچار تحولات و پیشرفت های زیادی شده است.
در میکسر دیجیتال میکس صوت مبتنی بر فناوری پردازش سیگنال دیجیتال صورت می گیرد و طی آن سیگنال ورودی و همچنین حجم و تن صدا پردازش و تنظیم می شود. در میکسر دیجیتال برخلاف میکسر آنالوگ محدودیتی برای انواع مختلف تن صدا وجود ندارد. ضمن آنکه این امکان وجود دارد که موقعیت فیدر و ناب ها را طی یک لحظه تغییر داد و یا با وجود ورودی های متعدد آنها را تک تک کنترل نمود. برای آشنایی با انواع میکسر و یا آگاهی از نکاتی که لازم است هنگام خرید میکسر دیجیتال مورد بررسی قرار دهید، پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید میکسر وبلاگ دیجی صدا را مطالعه نمایید.

می توان گفت میکسرهای دیجیتال مناسب شرایطی هستند که در آن نیاز به تغییر لحظه ای در مسیر سیگنال، دینامیک های منعطف و فراگیر و یا امکان گذاشتن افکت های خلاقانه وجود دارد. به طور کلی این نوع میکسرها از لحاظ برنامه ریزی، کنترل و پیکربندی بسیار انعطاف پذیر هستند. برای مثال دست شما در مسیردهی سیگنال باز است و می توانید در هر لحظه و در هر بخش از مسیری که سیگنال از ورودی تا کانال و بعد تا باس و خروجی طی می کند را تغییر دهید. برخی از مدل های میکسر دیجیتال با پلاگین های نرم افزاری سازگار هستند. پلاگین هایی که با استفاده از آنها می توان صداهای مزاحم و اضافی را حتی پیش از آغاز پردازش صدا حذف نمود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/11

قیمت میکسر الن اندهیت Q16 در حال حاضر چقدر است؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست هزیز
در حال حاضر این کالا موجود نمیباشد.

اين ميكسر ي اسباب بازي بيش نيست

میکسر عالی با طراحی عالی با قیمت مناسب